Pages

Sunday, November 6, 2011

Study !!

Assalamualaikum . Jawab sayang , tak jawab berdosa . *gelabah je aku ney*

Ha , pasal study . Tak lame lagi dah nak final . Huh , serammm . Nervous + worry +scare semua bagai ade . Takut pointer turun wey . Lagi nak study week , lagi banyak keje nak buat . Awal sem relax je . Dah nak dekat final , baru la lecturer sibuk nak bagi assignment , nak buat test semua bagai lah . Bukan student je suka buat keje last minute . Lecturer pon same je . hahaha .

Tiga hari berturut-turut , tidur aku tak sempurna . Mean aku tidur just nak lelapkan mate je . Then bangun continue my work . Starting hari Selasa malam Rabu . Hari Rabu ade test Quntity Measurement . Subjek ney heavy jugak lah bagi aku . Bagi orang lain tak tawu la pulak . Pergh !! Study tak ingat dunia yang nyata . Usually , housemate pukul 12 dah tido . Kali ney dorang tidur pukul 3a.m . Aku lebih sikit la . Pukul 4a.m baru tidur .

Second day , study sampai lewat malam jugak . Sebab hari Khamis ade dua test . Hydraulic + Occupational Sfety & Health[OSHA] . Hanya Tuhan je yang tawu . Dengan tak cukup tidur still kena tahan jugak mata yang sepet ney sebab nak study -.- Aku tidur dalam pukul 3a.m

Third day or last day . Fuh , nasib baik ade satu test je .Test highway . Tapi still banyak keje . Sebab kena submit report Softskill , report hydraulic ang assignment Quantity Measurement . Ya Allah , beratnye kepale nak buat semua keje ney . Jam 2.30a.m aku baru tawu test highway cancel . Seronok tu ade jugak tapi still bersengkang mata sampai ke pagi . Aku tidur pukul 5a.m . Nak dekat pukul 7a.m , bangun dan continue my work . Finally , semua keje settle . Segala assignment dengan report Afiq yang hantarkan . Thanx afiQ :)

 
:: study Quantity Measurement ::

:: afiQ [baju hitam] , nabil [baju merah] , ayie [baju kelabu kot] , 'aizat [pakai spek] , 
aku [sweater hitam purple] , syue [ sweater hitam] & seha [ sweater coklat] ::

:: study QM ::

:: dekat kelas pon study QM ::

:: malam last [khamis malam jumaat] ::

:: ney lah yang baikhati hantarkan assignment dak uma aku . Thanx afiQ ::

Okay , sampai disini saje . See you next entry . Assalamualaikum :)



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com