Pages

Wednesday, November 30, 2011

Lepak-ing

Assalamualaikum bloggie & readers.

Aku baru jugak lah abis final . Tapi tak balik uma lagi sebab nak settle uma sewa untuk next sem . Stay kat Behrang , bukan ade ape pon . Serius , bosan giler ! Lastly , classmate ajak pergi mandi sungai dekat Kalompang . Kali ney dah dua kali ktorang pergi .

Kali ney aku tak mandi pon . Sebab not in mood -_-  Aku just main air je . Saje nak releasekan tension . Maklumlah baru abis final kan . Lagipon ney last pergi mandi berenam . Aku , teha , koko , ena , anim & nadia . Nadia last kat poli sem ney . Sem depan dy dah pindah poli lain .







Lepas pergi mandi sungai , ktorang pergi Besout pulak . Pergi hantar member balik uma . Then,makan buah rambutan sekali . Lepas Isya’ ktorang gerak balik Behrang . Sampai uma , semua online . So , hari tu ktorang betul lepak . Bukan senang nak tengok budak uma aku lepak .

See you later .

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com