Pages

Tuesday, November 29, 2011

11.11.11

Assalamualaikum , kalau tak jawab berdosa . Kalau jawab sayang .

Cantik kan date 11.11.11 ? Macam2 aktiviti orang nak buat . Time ney , aku tak plan ape2 pon . Just relax and cool . Status dekat twitter dengan facebook sibuk cakap pasal 11.11.11 . Petang tu , salah sorang housemate aku gtaw aku dy ade planning . Dy nak belanje housemate sebab dy dapat AKJ [ Anugerah Ketua Jabatan ] dua sem berturut-turut . Aku on je .
Malam tu ktorang bersiap nak keluar . Ktorang keluar lambat sebab ade problem sikit . Nak makan dekat mane , semua tak plan langsung . Dalam kereta baru lah sibuk cari kedai makan . Decide nak makan dekat Serendah . Tup tup , kedai tu tutup pulak +_+ Takde rezeki la tu . Lastly , ktorang makan dekat Rawang . Masing2 dah lapar kot .

Dah order , ape lagi makan laaa . Yummy ! Yummy ! So good . hahaha . Mase untuk makan .



:: yang kat atas ney lah housemate aku ::

See you later . *_*

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com