Pages

Wednesday, November 9, 2011

Bile hidup dengan adik beradik perempuan

Assalamualaikum bloggie + reader .

Rasenye belum terlambat nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil`Adha . Entry kali ney story pasal life without boy . Siblings aku ade lima orang . Empat perempuan , sorang je lelaki . Cuti raye kali ney dengan adik beradik perempuan je . Yang lelaki ikut makcik balik kampong dekat Perak . Yang perempuan tinggal kat Batang Kali je . Tak balik kampong pon sebab ayah keje .

Pagi raye kat Batang Kali , takde feel langsung . Macam hari biase je . Tibe2 maa bagitawu petang nanti balik kampong Pahang . Balik hari je . Before ayah balik keje , maa suruh kiteorang siap dulu . HAHAHA . Awal giler kot nak siap . Padahal , balik kampong je pon . Adik aku yang 2nd last ney sibuk suruh aku pakaikan shawl untuk dy . Aku pon layan jela . Maklumlaa , duduk dengan adik beradik perempuan . Aku suruh adik aku siap dulu sebab kalau aku bersiap lame giler . Adik aku ney pon degil jugakk !! Tunggu aku nak bersiap barulah dy nak bersiap jugak .

Lame jugak lah nak bersiap . Nak iron baju , tudung , semua bagailah . Bile nak pakai tudung , semua sibuk dekat cermin . Ngee ~~  Ayah balik keje , tunggu ayah bersiap then balik kampong .


Next day . Dekat rumah , masingmasing sorang satu lappy dengan netbook . Zaman moden , main game online , facebook , blogging semua bagailah . Tibetibe , adik aku yang last cari video lagu dekat youtube . Lagu tue , lagu zaman budak-budak baru belajar . Bile dah boring , empat orang gadisgadis ney menyanyi lagu tu . HAHAHA . serius macam kindergarden . Maa just geleng kepale je . Bile dah start , mule lah suruh adik aku cari lagu lain . Adik aku pon ikut jela .  Kakak suruhkan . So, enjoy with my picture yang tak seberape ney .


:: with adik second last [haifaa nashwaa]

::: budak tanak duduk diam time pakai shawal =.= ::

:: with kakngah [auffa najwaa]

:: tudung siot lagi ! ::

nassha d'nie , auffa najwaa , haifaa nashwa , syamim yusraa

:: ayah interframe isi minyak AFA44 ::


Kat bawah ney lah lagu yang aku nyanyi dengan adikadik aku *_*


See you later :) Bubye .

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com