Pages

Thursday, November 24, 2011

Air Mataku


Aduhai
Sedihnya aku
Kenape mesti aku ?
Kenape aku tak dapat rase sikit pon orang hargai aku ?
Aku tak layak ke untuk dihargai ?
Hanya air mate aku je teman bile aku jadi macam ney .
Thanx dekat tieQa sebab kau paham ape yang aku rase .
Thanx jugak dekat kak zana & souls bizarre :)
Kenape lah sekarang ney jugak air mata nak mengalir dengan deras ?
Maybe ini semua lumpah kehidupan  .
Maybe sekarang turn aku untuk bersedih .
Maklumlah , kehidupan manusia ibarat roda yang berpusing .
Ya Allah Ya Tuhanku ,
Berilah aku kekuatan untuk teruskan perjuangan di atas muka bumi yang nyata ini .
Amin .

Karang bersamasama airmataku :’(

4 comments:

  1. ade mase kite kat atas,,,ade mse kite kat bwah... barulah kite dapat hadapi ape yg terjadi... be strong girl...

    ReplyDelete
  2. thanx kak zana . sayang akak . muahhh

    ReplyDelete
  3. sayang,,dont give up...itulah lumrah khdpn...we as humans got a strong and resilient to face allegations.... :)

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com