Pages

Sunday, November 6, 2011

Kursus Kahwin

Assalamualaikum reader :)

Actually dah lame nak update tapi mase tak mengizinkan . Sekarang cuti barulah berkesempatan nak update . Ney pon curi2 mase study . Maklum lah , final exam tak lame dah . Ngee . Title entry kursus kawen . Dah nak kawen ke ? Nak tawu jawapan tanye lah hati aku sendiri . HAHAHA .

Last week , aku pergi kursus kawen . Event ney dua hari je kat poli . First time kot kursus ney buat dekat poli . Event ney anjuran Jabatan Pendidikan Awam [PJA] . Bayaran kursus ney murah la jugak kalau nak compare kat luar . Limited seating . Just for 150 only ^_^ Before pergi aku mintak permission maa . Takut jugak lah maa tak bagi . Finally , maa bagi pergi . Classmate aku ade jugak yang pergi .

 Aku pergi kursus bukan sebab dah menggatal nak kawen . Mende ney ilmu untuk mase depan . Tak salah kalau nak pergi awal . Itu pendapat aku . Pendapat orang lain , lain pulak . Tapi nak buat macam mane kan . Mulut orang , kita bukan boleh jage . Korang boleh tak bukak sikit pandangan korang tu . Kalau orang pergi kursus kawen je , korang fikir orang tu nak kawen dah . Please lah wey .. Ceteknya pemikiran korang . Kawen ke tak tu lain cerita . Tak semestinya pergi kursus ney , confrim2 nak kawen . Hmm . Malas lah aku nak cakap pasal ney . Full stop .

Okay , macam biase . Entry aku kalau takde gambar , macam tak complete . So , aku nak share gambar time kursus dengan korang . Semua gambar ney credit by cik udy & android Mr.N :)

 :: fail kursus pra-perkahwinan ::

 :: dapat buku lagi tu ::

 :: takde keje ::

 :: time boring ::

:: my note book ::

  :: [L][O][V][E] ::

 :: eating ::

 :: khusyuknye -.- ::

 :: with ipad cik udy ::



 :: senyum ::

 :: tekun ::

 :: cik udy [wakil peserta kursus]

 :: mohon keberkatan Allah ::

 :: with sijil kursus ::

:: back to home ::

p/s cik udy : thanx sebab bagi guna ipad +snap pic  
See you again . Daa ~~

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com