Pages

Monday, February 11, 2013

Mengulang Penilaian PART II


Assalamualaikum :)

Continue PART I. Malas nak buat mukadimah panjangII. Kak Zana, Seha dengan Mr. N aku sibuk kacau aku dekat fb. Bile lah aku nak siap buat entry. Last PART I cite pasal dapat assignment kan ? Tak tawu ? TakpeII aku tawu :) Jom continue.

Net day, aku balik rumah. Maklumlah dekat lah katakana. Tanjung Malim -> Batang Kali. Balik naik train je. Mr. N hantar dekat KTM. Thanks dear <3 . Ini sampingan je. Takde kaitan langsung dengan Mp. Balik rumah buat apa lagi ? Kenalah hadap assignment. Nampak je sikit tiga soalan. Tapi calculation dy ? hanya student civil je tawu macam mane. Nampak senang tapi reality ? nak tawu try lah amek course civil.

Buat assignment pon pening kepala. Nak kena refresh balik tu, mak aiii !!! Start buat assignment pon blurr blurr. Zaman sekarang kan dah moden, aku dengan beberapa orang member MP buat assignment samaII via whatsapp. Hebat tak ? Korang ingat senang ke ? Dalam whatsapp tu penuh dengan nombor + gambar calculation.

Classmate aku yang MP sama dengan aku, Haidar dengan Izham. Dua orang jejaka ney bagi aku nakal la. Nak kata jahat tu tak lah. Sebab mantan pengetua sekolah aku dulu pernah cakap “ Kalau orang tu jahat, dia takde lah pergi belajar. Kalau pergi belajar boleh dikategorikan nakal lah”. So, Haidar dengan Izham ney nakal lah. Dapat assignment yang paling aku risao sekali, takut dorang tak buat assignment. Aku dah balik rumah. Dorang ada dekat Behrang. Bila Tanya pasal assignment, jawapan mesti negative. Lastly, buat assignment jarak jauh via whatsapp.

Last day jumpa lecture, ktorang hantar assignment. Lepas tu buat 2 test + 2 quiz. 1 test 30minit. Perghh, jawab test macam orang pro je. Calculation pon macam lipas kudung lah jawabnya. Semua separuhII. Last but not least, hope sangat sangat student MP lulus dengan cemerlang + dapat meneruskan praktikal bagi student civil sem 6 :)

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com