Pages

Saturday, May 12, 2012

My Wishlist

Assalamualaikum peeps.

Haa, curi mase lagi nak meng-update blog aku yang semakin usang :’( sobsob. Sorry sayangku encik blog. Okay teruskan story mory aku . Entry ney memang dah lame aku buat tapi tak publish sebab tak abis story. Biasalah mase tak bagi peluang aku nak habiskan story2 aku ney. So, terpakse lah tangguh dulu. Let’s started my story :D

Semua orang mesti ade wishlist. Tipu lah kalau takde. Aku nak story pasal wishlist aku.

Canon 220hs


Camera ? Yeah !! I want it :D Kalau ‘dapat’ pon okay jugak. Tapi sape lah yang baik hati sangat nak bagi orang gadjet macam ney. Confrim2 takde. Ade orang volunteer nak hadiahkan camera ney ke ?? HAHAHA . Sebelum ney aku pakai camera Sony ape ntah. Tapi sekarang camera tu ade problem. Gambar jadi rosak -___- Serius aku nak SANGAT camera ney. Gambar MESTI cantik guna camera ney sebab 12 megapixel. Tolong lah paham. Tak dapat DSLR, dapat camera ney pon jadilah.

Blackberry

Blackberry okay . Not blueberry. Hihihihi. Actually dah ramai sangat pakai BB, tapi aku tak pakai2 lagi. Takpe2. Jealous tu memanglah ada, lagi2 member aku yang dapat BB FOC sebab orang bagi. Belum rezeki lagi aku. Rasenye ada masa lagi aku nak dapatkan BB. Ceewahh, macam banyak duit je aku ney. So, BB also my wishlist.

Gen 2

Third thing aku nak kereta. K E R E T A !! Ade paham ? Aku nak Gen 2 sebab dy macam WOW 0.O *tak tawu nak bagi reason ape. Tapi aku suka. Taknak lah berangan kereta mahal2 belum tentu dapat. Aku tak suka jadi ‘angan2 mat jenin’. Tapi kalau ade rezeki nak jugak lah kereta mahal2. At least dapat BMW pon okay what. Perghhh !! Demand siot . Dulu aku suka Myvi. Lepas aku accident dengan Myvi, suka dekat Myvi tu dah berkurang. HAHAHA

Rainbow al-Quran

To my future fiancee à Awak, bole tak bagi saya hantaran rainbow al-Quran. Sukelah al-Quran tu. Nak yang ade terjemahan sekali. Kalau taknak bagi hantaran, bagi time birthday pon boleh . Can lah , can lah . kihkihkihkih . Sape lah my future fiancée aku . Nasiblah dapat aku yang demand.      

Buat mase ney, ney je wishlist aku. Maybe mase akan datang wishlist aku bertambah. HAHAHA. Thanks for reading :D

Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com