Pages

Monday, May 14, 2012

Denda 1000x


Assalamualaikum. Tak jawab berdosa :p






































































Hye peeps, aku nak story pasal aku dengan classmate kena denda. Mende ney jadi bulan April tapi sekarang baru nak story sebab baru free. Hee. Umur dah nak masuk dua puluh *menghitung hari nak masuk dua puluh tapi still kena denda. Sedia maklum, aku amek coarse civil engineering semester 4. So, subjek-subjek dy majoriti calculation. Kalau calculation mestia da unit macam ms-1, ms-2,m2,m3 dan semua bagailah.

Subjek yang kena denda ney, subjek Structure Analysis. Time kelas, lecturer ada buat test. Kerja dy calculation laa. Habis jawab test, lecturer check jawapan sekali imbas. Lecturer tak check number tapi check unit. Dy panggil sorang-sorang siap bawak testpad tak pon A4 paper. Hambek kau !! Kena tulis 1000x. Esok tu kena submit pagi-pagi. Dah la ayat dy panjang. Bese denda-denda macam ney time sekolah. Sekarang poli pon ada.

Lain kali saya tahu unit momen ialah kN

        Ramai jugak lah yang kena denda. Member yang guna BB cepat-cepat update status fb. Malam tu sesi menyiapkan denda. Ramailah cakap pasal denda ney dekat fb dengan twitter, mengadu tak siap denda lagi.ah yang kena denda. Member yang guna BB cepat-cepat update status fb. Malam tu sesi menyiapkan denda. Ramailah cakap pasal denda ney dekat fb dengan twitter, mengadu tak siap denda lagi.

 


 
 

Denda ney kena tulis guna pen merah. Tak pernah-pernah pen merah aku habis. Tengah-tengah malam + tengah-tengah siapkan denda, pen habis ink pulak dah. Kedai pon tutup nak pergi beli. Terpaksa lah borrow pen member. Tangan takyah cakap lah, lenguh nak mampos !! Tulisan pon dah jadi macam ape je. Dari cantik jadi macam cacing kerawit. HAHAHA Aku siap typo lagi. Punya lah tak larat, macam-macam perkataan aku tukar.

kali = laki/kaki              tahu = tawu        momen = moment/momentum

Even ada typo, alhamdulillah aku dapat jugak siapkan. Member aku ramai jugak lah yang tak siap. Then, dorang sambung buat time kelas Traffic esok tu. Moral of the story, jangan lupa letak unit. Ada jugak kebaikan kena denda. At least bole ingat unit. Time exam tak letak unit dah kena tolak setengah markah. Kalau setengah tu banyak, dah rugi.

Okaylah , sampai sini je story pasal denda. Thanks for reading.
Assalamualaikum !

2 comments:

 

Template by BloggerCandy.com