Pages

Saturday, May 12, 2012

Cuti Bermula

Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera

Alhamdulillah aku dah start cuti sem+settle final exam. Sekarang aku tawakal jela. Menghitung hari result nak keluar.Aku malas nak menaip mukadimah panjang-panjang. Let’s started my story.

Actually, takde ape pon nak cerite lagi. Just nak buat entry permulaan cuti. Lepas tu nak kasi clean encik blog aku ney. Kesian dy kurang kasih sayang. Kihkihkih . Lepas ney nak update macam-macam story. Insyaallah, t upon kalau ade masa yang mengizinkan. Baru bape hari dekat rumah, dah boring. Kerja aku makan+tido+facebooking+tweeting. Mahu mak aku tak bising. Tapi aku buat dek je. Aku pon asyik mengantok je. Sikit-sikit menguap. Adoiii !! Tak tawu lah nak control tido macam mane. Time exam sampai tak cukup tido. Dah start cuti, terlebih tido pulakkk. Insyaallah, nanti bole control.

Okaylah reader, see you another entry.

#sorry entry kali ney membosankan =.=    
Assalamualaikum :D                                                                         
                                                                                                             

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com