Pages

Friday, January 20, 2012

Tension + sakit hati + fedup

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Okay entry kali ney moody sikit . Sikit ke ? Tak-tak moody banyak . hahaha . Aku nak story ape yang aku rase .Bukan nak mintak simpati . Kalau ade sape-sape yang terase , sorry entry ney umum okay . Takde mention name sape-sape . Aku nak luahkan ape yang aku rase sebab sakit taw tanggung sorang-sorang .

First thing pasal K.A.W.A.N . Bukan S.A.H.A.B.A.T . Aku pernah terbace dekat satu blog ney story pasal tiga sekawan . Kalau tiga sekawan , salah sorang akan undur diri . Aku ade kawan si A & si B . Tiga sekawan aku , si A & si B . Dulu aku pernah rapat dengan si B . Muncul si A , aku pon undur diri . Si A & si B ney kawan rapat sampai sekarang . Ye aku tawu , semua orang nak ade SAHABAT . Bila ade SAHABAT yang memahami , kita senang nak share everythings suka , duka semua bagai lah . Ditakdirkan aku satu group dengan si B . Bile ade discussion group , ktorang akan keluar bersama-sama . Si A ney siap pesan suruh jage si B elok-elok . Hello , ktorang nak buat discussion e . Si A ney macam jeles . Tu dari pandangan aku lah . Wey , aku kawan je . Aku “TAKNAK AMEK KAWAN KAU TU”. Si A ney pon tak suke kalau orang lain rapat dengan si B . Kalau lah kau jeles , jom tukar group . Aku okay je . Aku dengan semua orang boleh . Even tak boleh pon , aku akan usahajadikan boleh .

#Tolonglah paham ape perasaan aku jadi macam ney#

Second thing is “suka hati akulah nak kawan dengan sape pon” . Aku tawu kau nak caring pasal kawan-kawan kau . Tapi dengan cara kau , bagi aku tak betul . Aku boleh kawan dengan sape-sape pon . Kenape kau nak tawu sebab ape aku baik dengan kawan yang lain .Takde orang boleh control aku nak kawan dengan sape-sape . Kalau aku keluar dengan group final project pon tak salah . Aku ade discussion . Kire okaylah aku ade inform aku nak keluar dengan sape . Kalau aku keluar diam-diam macam mane ? Mesti kau sakit hati kan ? Masing-masing ade privacy sendiri . TOLONG HORMAT PRIVACY ORANG . Dulu kau control aku nak berkawan dengan lelaki . Okay dulu aku mengaku salah aku . Lelaki tu “playboy” tapi aku tak percaya . Sekarang pon nak control jugak ke ? I’m already taken by Ahmad Nazirul bin Mohamed  . Memang aku sayang kat dy . Ape hak kau nak cakap sayang aku dekat Nazirul tak nampak ? Dari sekolah lagi memang aku ramai kawan lelaki compare kawan perempuan . Tapi aku tak suke statement ney :-

àApa yang aku suka , mesti D’nie suka . Nanti mesti D’nie yang dapat.
àOrang lain yang tackle , orang lain pulak yang dapat .
àKalau korang suka dekat someone , jangan suka dekat lelaki yang pernah suka D’nie .

Terimakasih di atas statement-statement tersebut . Aku terima dengan hati yang terbuka . Aku akan ingat sampai bila-bila . Ada nak tambah lagi ? Silakan .

#Aku bersabar dan terus bersabar#

Last thing , pasal aku sendiri . Korang kate aku HOT ? Yeke ? Ntahlah . Aku rase aku tak HOT , tak GORGEOUS ,tak VOGUE . Disebabkan ramai orang kenal aku , dah kate aku HOT. Erm , let’s thinking . Bagi pandangan aku lah , orang kenal aku sebab aku join orienteering , AJK Anugerah Ketua Jabatan , AJK konvo . Aku sendiri pon tak tawu macam mane aku boleh baik dengan senior , lecturer & staf poli . Aku tak kesah korang nak cakap aku HOT ke ape . Korang cakaplah selagi mampu . Tapi aku tak suke statement ney :-

àNak cari publisiti murahan ke .

Hello , friend !! Kau ingat aku ney ape ? GRO ? bohsia ? Nak bergurau bertempat la sikit . Fikir dulu sebelum cakap . Fikir guna kepale otak . Jangan gune kepale lutut nak fikir . Kalu aku cakap dekat kau , ape kau rase ? Best tak ? Mesti best kan ? Seba tu kau cakap dekat aku . Terimakasih :D

Sorry entry ney panjang berjela . Ntah-ntah takde orang bace . Takpe-takpe , at least aku dapat luahkan ape yang aku rase . Okay , awal entry aku ade bagitaw entry ney umum . Takde mention name sape-sape . So , dah bace jangan nak tanye-tanye aku . Sorry , aku takkan jawab . Serius , letih mengarang . See you next story . Enjoy yourself . Thanx for reading . lol :x

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com