Pages

Sunday, January 8, 2012

Azam baru + semangat baru

Assalamualaikum bloggie & silent reader

Still dalam mood tahun baru lagi . HAHAHA . So , azam baru + semangat baru untuk start belajar . Nak tawu ape azam baru aku untuk sem ney ?

·         Taknak mesej dalam kelas
·         Taknak main conteng2 kertas dalam kelas
·         Taknak amek gambar lecturer time mengajar

Hahahaha . Jahat kan aku ? Eh , bukan jahat . Nakal je . Kalau jahat , dah lame masuk lokap . *kata2 pengetua aku . Serius nak gelak pulak bile pikir azam baru aku tu . Yeah , semangat menjalani kelas untuk minggu ke 2 . Sampingan entry ney untuk sorang member aku yang bername AtieQa . Nak tawu kenape ? Sebab TieQa ney cakap aku ney pembelot suke warne biru . Dy tengok blog aku , tapi tak banyak pon warne biru . So, entry ney ade la selit-selit sikit pasal wane biru .

Semangat aku sem ney , aku siap beli buku untuk semua subjek yang ade final exam . Totally enam buah buku semuanya sebab final ade enam paper .
1.         CC 501 – Hydraulic 2
2.        CC 502 – Geotechics 2
3.        CC 503 – Traffic Engineering
4.       CC 505 – Structural Analysis
5.       CN 303 – Statistic
6.       PB 201 – Entrepreneurship

Tengok paper final , semua tough kot . *serius takut pointer turun lagi Haa , aku beli buku ade tema taw . Tema dy warne BIRU . Biru tu , jangan main2 . hahaha .


Dalam bilik aku , sem ney ade meje study . Hope sangat aku bertambah2 semangat lagi nak study . Haa , lupe nak cakap . Hope sangat3 nota aku semua complete . Nanti senang nak study & pointer pon kasi up .


Ney meja study . Warne BIRU banyak kot . Insyaallah dengan banyak warne biru , semangat semakin membara *tibe-tibe takde kene mengene langsung Alas mouse tu cartoon smurf . Comelkan ? Macam aku kan ? Opss !! perasan lak nanti kene kutuk dekat twitter padan muke .
Okay . That’s all for today . Tak boleh nak taip panjang2 , tangan sakit . Doakan cepat sembuh taw .

Bubye 

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com