Pages

Friday, January 20, 2012

Jalan – jalan ^__^

Hye peeps . Oppss !! Lebih afdhal ‘Assalamualaikum & Salam Sejahtera’. Haa , baru okay . hahaha . Sekarang sesi meng-update blog . Fuhh , inilah mase yang dinanti2kan . Korang mesti tak kan ? Macam2 aku nak story mory dekat Encik blog . Happy , sedih , geram , tension semua bagai ade .

Entry ney aku story yang happy2 dulu . Yang lain next story . Let’s started :D Sedia maklum , aku dah sem 4 di PSAS [ bidang kejuruteraan awam ]. Sem ney aku dah kene prepared untuk final project . Final project mesti berinovasi . Ino vasi mean penambahbaikan sesuatu untuk menjadi lebih baik . Itu dari kefahaman aku lah . Group aku dah ade tajuk . So , penyelaras final project mintak ktorang pergi Bangi untuk dapatkan kepastian mengenai project ktorang . Bangi ? Serius tak tawu jalan nak pergi sane . Nasib baik ade pakcik aku yang tawu jalan . Pakcik aku ney lebih kurang macam GPS semua tempat dy tawu . Thanx uncle Azha :) Okay2 lari tajuk plak . hahahaha .

Travel ke Bangi just depend signboard + uncle Azha . Lastly , jumpe uncle , then dy bawak ktorang pergi Bangi . Jalan nak balik serius tak ingat . Maa cakap ikut signboard je , nanti jumpe la jalan balik . That’s right . Ktorang sempat singgah McD Rawang . Drive thru je sebab aku ade date dengan Encik pengarang jantung hati  . Sampai rumah , mandi + bersiap nak g makan dengan Mr. N . Serius letih sangat time tu even aku tak drive . Kaki memang sakit lah nak berjalan . Takpe2 orang yang tersayang punye pasal sanggup je . hahaha *poyokan aku . Balik makan , siap untuk tidur . Makan pon tak habis . Maybe sebab letih sangat kot . Bukan sebab cover cun okay ! Sila paham .

Bangun esok pagi [sabtu] ,housemate + classmate kejut ajak pergi Rawang + Selayang pulak . Nak gune Baucer RM200 tu . Aku mintak permission maa , maa pon bagi green light . So , aku pon pergilah . Kaki yang sakit tak okay lagi dah berjalan . Dekat kedai buku Popular Rawang , takde buku Engineering . So , borong jela barang yang ade . Aku just gune RM50 je . Aku beli barang aku dengan buku adik2 aku . *baik tak aku ?? Jawab2


Lepas Rawang , Selayang Mall pulak . Nak cari buku Engineering tapi takde jugak . Sebelum balik , ktorang sempat main bowling dulu . Lepas main bowling , classmate aku [lelaki] sempat beli pets . Dua ekor hamster . Comel sangat .




Sebelum balik rumah , ktorang pergi pasar malam Tanjung Malim dulu . Time tu tak larat dah . Seharian berjalan . Kat pasar malam , classmate [lelaki] belikan aku jersi Malaysia . Terimakasih . Malam tu , tidur tak ingat dunia . Penat sangat .


Serius best hang out dengan korang . Keep it touch .
Okay see you next entry :D



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com