Pages

Sunday, January 8, 2012

Back To School

Hye peeps , hope korang sihat . Okay , continue my writing . Back to school ? Haa , bukan aku back to school tapi adik aku [Auffa Najwaa]

Last weekend , adik aku dah kene balik hostel . Actually , dua hari awal dy kene balik tapi dy buat hostel tu macam bapak dy punye . Maklumlah dah jadi senior . Adik aku ney dapat jadi exco asrama tu yang kene balik awal dua hari .

Hari pendaftaran aku kene follow maa hantar dy . Ayah tak dapat hantar sebab keje . Aku pulak kene follow sebab senang nak angkat barang . Hari yang nak hantar adik aku balik hostel , hari tu jugak laaa mate aku ‘sepet’ giler . Dah la sepet , bengkak pulak . muke bengkak sebab … takpela Mr. N aku tawu kenape  Orang lain usha pelik je kat aku . Buat2 tak nampak je .


Sebelum daftar , kene masuk dewan dulu dengar ucapan pengetua semua bagai . Nasib baiklah tak lame . Habis program dalam dewan terus pergi daftar .



Time daftar , sempat sorang cikgu ney cakap aku ney adik kepade adik aku . Aiyoyo , muke aku nampak macam budak2 lagi ke ? hahaha . Settle daftar ape lagi , angkat barang laa . Ya Allah , banyak giler barang adik aku . Serius letih . Tapi tolong jela sebab dy last sekolah tahun ney . Lagipon aku tak pernah hantar dy balik hostel . Time dy form 1 , aku form 4 . So , aku pon nak balik hostel . Bile aku dah abis sekolah , aku masuk poli lak . Date dy daftar time aku dah start kelas . Ntah macam mane sem ney bole lah aku cuti lagi . hahaha .


Okaylah , see you later ^_^

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com