Pages

Saturday, September 3, 2011

Hari Songket


Assalamualaikum

Saje je nak talk pasal songket . Bukan ape , ari tu planning dengan classmate pakai baju songket . Ade la dalam empat orang . Dua orang songket maroon , sorang songket biru , sorang songket hijau . Aku lah songket hijau tu . Saje nak bwt macam boria . Sekali sekala ape salahnye . Tablemate aku pakai songket jugak . Songket warna biru . Time tu tak ingat la puase yang ke brape dah .

Ari tu kelas start pukul 10 . Kelas pukul 10 ney tak boleh main2 sebab lecturer straight sikit. Ha, kelas pukul 11 ney BEST sikit . Sebelum masuk kelas , aku dengan tablemate dah pakai earphone siap2 . Nak tawu sebab ape ? Sebab subjek ney mengantuk giler . Lecturer baru nak bercakap aku dengan tablemate dah menguap . Tertakung air mata . Macam sedih giler nak belajar . So , earphone amatlah membantu mata kami .

Aku dengar radio hot . Tablemate aku dengar lagu yang ade dalam phone dy . Tibe2  aku suruh tablemate aku dengar radio hot . Bile dy dengar je , dy gelak kat aku . Nak tawu lagu ape ?Lagu raye . Kiteorang gelak jela bile dengar lagu raye . Classmate belakang kteorg usha pelik je . Mane tak nye orang lain mengantuk kteorang happy go lucky . Sampai sini je entry kali ney . Bubye .
:: empat dara ::

::tablemate::

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com