Pages

Monday, August 22, 2011

22 August 2011

Assalamualaikum . Tak jawab berdosa jawab sayang :D

Actually dah lewat giler update blog ney . Tapi kena update jugak . Sebab hari ney birthday someone =) Dah lama jugak tak contact dengan dy . Maklum lah he already taken ^_^ . Tadi mcj wish happy birthday . Nak wish kat muka buku tak boleh dah sebab aku dah delete dy . HAHAHA . Ade sebab2 tertentu aku delete . Tak expert pon yang dy akan call aku . Yela bile birthday maxis bagi free call satu hari . Celcom bagi seminggu free call tapi just number  8pax je . Tengah study , dy call aku . Happy jugak la dy call . Sape tak happy orang yang pernah kita sayang . Borak dengan  dy lame jugak . Dalam 1 jam 17 minit ** saat . HAHAHA . Time call dy banyak ingatkan balik time aku rapat dengan dy . Tapi aku try untuk elak . Kalau boleh tak ingat langsung sebab nanti aku jugak yang sakit + sedih + disappointed . Enough enough !! Let’s 
bygone be bygone =)


Ney kek untuk awak . Special taw . Nak jumpe susah sangat . Kalau jumpe takut ade kontroversi pulak . Saya yakin yang awak tak pernah tawu saya selalu story pasal awak dekat blog saya . Kalau awek awk tawu , mesti dy mengamuk kan ?? Tapi peduli ape saya . Blog saya suka hati saya lah ^_^

Happy birthday awak =)
hope u’ll have a good ang long life .
happy with your beloved person .
have a blast :D


Awak thanx taw sebab still nak call saya . Then , makan lah ubat . Awak tu tak sihat . Dulu kalau awak sakit boleh lah saya bagi ubat . Sekarang dah tak boleh  . Take care dear <3


That’s all for this entry . Wish me luck for my test :D
Thanx for reading ^_^


1 comment:

 

Template by BloggerCandy.com