Pages

Tuesday, September 27, 2011

Raye Part II

Assalamualaikum .

Actually dah lambat giler nak update story “Raye Part II” . Tak mase lah . Busy dengan assignment , kelas , test , kuiz , present semua bagailah . Adatlah name pon student kan . Even lambat macam mane pon aku still nak update entry “Raye Part II” . Jom2 continue =)

Aku stay dekat Perak sampai raye ke 4  . Hari sabtu baru balik Pahang . Tak tidor sane pon just balik hari . Takde lah jauh sangat kampung kat Pahang . Gerak dari rumah dalam pukul 12 tengah hari . Kampung aku tu takde lah jauh sangat . Dalam 45 minit pon boleh sampai . Tapi balik kali ney berjam2 . Nak tawu sebab ape ? Jap lagi aku cite . HAHAHAHA . Actually , aku pergi beraye rumah member merangkap bestie aku time sekolah lagi . Member aku ade dua orang duduk dekat Institut Aminuddin Baki (IAB) . So, aku beraye lah duadua rumah tu . Then , aku sempat pergi Strawberry Park . Ape lagi bergambar la . Tak beli pon strawberry . Mahal nak mampos . Sampai kampong beraye rumah makcik aku . Langkah kanan aku dengan family . Makcik aku bwt open house . Rezeki , rezeki . Dah puas makan , member ayah aku call suruh datang rumah dy . Dy siap masak mee kari lagi . Pergi makan lagi . Mak aii , boleh gemuk macam ney . Pukul 7 baru lah sampai rumah nenek . Sampai2 nenek aku pulak takde . Terpakse lah duduk luar umah tunggu nenek aku balik . Macam ape je dah . Dengan nyamuk nyeeee … Ngeeeee … Dalam 7 lebih nenek aku balik . Aku dengan family lepak2 sampai 9.30 malam je . Then nak pergi rumah member aku lagi . Serius !! First time balik kampung 2jam . =.= HAHAHAHA .

Dah abis raye , back to home . So, sampai sini je story aku . Enjoy with my pic :)

:: ontheway balik kampung ::

:: with my bestie at IAB ::

:: Genting Strawberry Park ::

:: with signboard strawberry park ::

:: with my sista ::




:: with my twin [ twin konon . poyo je lebih . haha ] ::

Bubye bloggie =)

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com