Pages

Saturday, July 13, 2013

July

Assalamualaikum 

Hi uolls, dah July da. Bukan setakat July, dah masuk puasa ke-4 da. Rase macam baru lagi update blog. Rupenya last update untuk entry June -_- Bile dah lame tak update blog, mood nak start tu memang susah lah nak cari. Tapi bile dah datang mood nak update, menaip tak ingat dunia. Lumrah kehidupan memang macam tu.

Entry ni Insya Allah jadi mukadimah segala entry. Ceewahh !! Poyo je aku ni. Ade jugak junior ex-sbee request update blog. Ade follower rupenye blog aku ni. Heee. Maklumlah En. Blog ni macam dah diabaikan sejak praktikal. Mr.N aku ni pulak tak habis2 cakap blog aku ni dah banyak sangat sawang.

Aku ni ade je mende nak story, tapi bab bab nak menaip ni aku malas sikit. Suruh Mr.N updatekan blog aku, jangan haraplah. Dia boleh tolong tengok + tolong bace je. Lebih dari tu takde maknenye.

Aku pon tak tawu nak start story dari mane. Almaklum lah, banyak sangat story story dah tertinggal. Pape pon aku akan cari mase + mood untuk update En.Blog aku ni.

Stay tune !

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com