Pages

Sunday, August 14, 2011

Wabak baru +.+


Hye peeps , aku ade story baru . HAHAHA . Title pon macam pelik sikit kan ? Wabak baru ? Korang dapat teka tak ape wabak baru yang aku nak story ney ? Denggi ? Salah !! Taun ? Salah !! H1N1 ? Ah , semua jawapan salah . Nak tawu ape dy ? Taraaaaa ….


Ney la wabak baru yang aku nak story tue . Mesti pelik kan kenape aku cakap wabak even bende ney bukan salah satu penyakit . Actually , bende ney salah satu origami . Bende ney dah lame dah wujud , Cuma tak famous sangat . Kalau famous pon time musim2 dy je .
Aku start bwt bintang ney time cuti sem . Aku bwt bukan sebab saje2 tapi tolong siapkan homework Pendidikan Seni adik aku . Kakak yang baik tak aku ? hahaha . Perasan la pulak . Lepas aku bwt untuk adik aku . Ade someone ney request nak bintang . Aku pon on je . Ambil mase yang lame jugak la . Sebab aku kena gunting kertas yang banyak . Then , baru bwt bintang .


Aku panggil wabak sebab housemate aku baik sangat nak tolong bwt bintang ney . Sampai belikan paper yang betul2 nak bwt bintang . Mean paper tue tak yah nak gunting lagi . Saving time . Tapi yang paling aku terkejut , housemate aku bawak paper tue pergi kelas . Then , dorang bwt sorok2 time lecturer ade dalam kelas . Aku sendiri pon tak macam tue . Bile free baru aku bwt .




Dengan pertolongan housemate , bintang tu siap dengan cepat . HAHAHA . Thanx to my housemate . Waa . Macam tak caye lak dah ciap . Jap2 ade pesanan untuk insan yang menerima bintang tue . Awak simpan bintang tue elok2 taw . Penat taw saya dengan housemate bwt . Okay sampai di sini pasal wabak baru .


See you next wabak . HAHAHA .
Bubye ^_^    


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com