Pages

Friday, August 5, 2011

Mood +.+

Assalamualaikum kepada reader yang setia , follower yang rajin blogwalking kat sini .

Korang sihat ? Mood korang okay ? hahaha . Actually aku tak tawu mood aku time update blog ney . Why ? Emm … Aku rase macam tak sihat pon ade . Firstly , aku starting dari aku abis kelas . Hari Isnin [25 July 2011] abis kelas pukul 5 petang . On the way nak balik Behrang20 , sempat lagi race kereta dengan classmate . hehehe . Tade keje . Masuk je simpang Behrang , member potong kereta Myvi silver . Time potong kereta tu , member aku terkejut bila tengok seorang budak lelaki satu course . hahaha . That’s guy !!! Guy tu ex aku . Ex ke ? Ntah lah . Tapi pernah couple 1 week je pon . Giler kan :) HAHAHA . Sampai rumah , aku angkat baju yang aku sidai sebelum pergi kelas . Then bwt la keje pape yang patut .

Housemate aku ade tiga orang puase . Lagi dua orang tak pause termasuk lah aku . hehehe . Sorang housemate aku , ajak aku teman dy berbuka kat luar . Aku pon on je . Sampai kat kedai , aku jumpa member aku . Aku lepak la dengan dorang . Pukul 8 malam balik uma . Lepak jap kat uma , pukul 9 malam keluar nak pergi cc . Nak print report , nak online nak semua bagailah . HAHAHA . Pukul 10 aku balik . Then pergi rumah ex-housemate dulu kala . huhuhu . Nak bagi barang . Dah bagi , borak2 kejap . Tak lame lepas tu , aku gerak sebab nak pergi umah classmate lak . On the way nak pergi umah classmate , aku nampak Myvi silver again !! Sebelum tu , member aku ade cerita yang dorang nampak guy kereta silver dengan scandle dy . Aku okay je . Tapi aku tak nak nampak dengan mata aku sendiri . Nak bwt macam mane , Tuhan tu Lagi Berkuasa , aku nampak dy dengan scandle dy . Ya Allah , Ya Tuhanku !!! hanya Tuhan je yang tawu macam mane perasaan saya time tu . Pergi rumah classmate , cerita dekat dy . Classmate suruh BERSABAR je . Hmm .. Aku try ..

Balik rumah , aku diam je . Tak tawu lah kenapa ? Aku kemas + lipat baju . Nak study pon tade mood . Lepas siap kemas , aku rase PANAS sangatsangat . Aku tak tawu lah panas sebab cuace atau sebab aku Nampak ex aku . HAHAHA . Bile pikir balik , kenape aku nak panas ? Aku bukak couple dy dah . Aku takde kena mengena dah dengan dy . Tapi kenapa ? Aku sayang dy lagi ke ? TAK !! AKU TAK SAYANG DY DAH . Buang perasaan sayang + cinta semua bagailah . Tak tawu nak cakap macam mane . Mood pon tak menentu . Haish -.-‘

Okay lah see next time . Daa ~ 

1 comment:

  1. haisshhh.. Dnie...kuat kan semangat meyh...jangan dilayan segala perasaan bayangan tue..oke!! nassha d nie boleyh

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com