Pages

Tuesday, March 29, 2011

kEnA buL! +.+

hye & salam ..

ari ney aku nak story time bengkel konkrit . minggu ney group aku bwt compacting test . mesti korang ta tawu ape tue compacting test . hehehe . just civil engineering student je yang tawu . tapetape . ta penting pon sume tue . yang penting story aku.. hahaha . biase time amali kerje aku amek data je . tapi kali ney ta . aku KENA BULI  dengan group aku . totally sume kerje aku bwt . perghh !!! letih siot*** berpeluh-peluh aku . da la berat kena angkat bancuhan konkrit . finally , sume kerje aku settle dengan completeny =) 
ney sume pic2 time amali  ^_^


aku bwt keje taw =)

ney budak group aku . name dy Afiq Razak .dy baik orgnye . kan kan Afiq kan ?? huhuhu


eeee … sape budak ney ? teruk nye muke .hehehe .. ney la owner this blog ..penat taw bwt kerje. That’s why muke berpeluh2.


Sempat posing ag J

da macam ape je aku ney . :p

ney pon group aku jugak . name dy syawal .

Aku & Afiq . Afiq ney malu2 lak snap picture dgn aku (jangan nak prasan sgt la nassha d'nie)


okay settle upload pic time amali .
see you next entry =)
bubye ...








6 comments:

  1. alololo...2 bukan buli..mmg wajib kena wat....x kan nak ambik data je kot cik dinie...x mencbr laa...pegang laa sume yg ada..nnti x merasa dah...oke...tapi kan..akak tau pew tue compacting test..mcm ne tue

    ReplyDelete
  2. cik zana : hahahaha ... before this sy da pegang sume da .. paling mencabar time sem 1 blajar dgn en.nahar .. kne angkut pasir naik lori , kne rate kan pasir dgn simen .. da ase mcm tenaga buruh lak .. hehehe

    ReplyDelete
  3. alahai..dah nama pun en.nahar kan..wakaka..merasa laa ea...hahaahha...tpi u putih laa dnie..akak rse u bukan buruh indon..tpi myanmar or vietnam..hahaha...lagi terbaek...mesti bngga kan...kecik2 kan x puas main pasir..besar2 nie merasa laa puas2..nnti da besar merengek2 nak main..hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahaha .
    tade mase nak merengek nak main pasir .
    lain la kalo main pasir kat tepi pantai tue .

    ReplyDelete
  5. glerr laa dnie..
    dasyat bnor...
    letih le gitu agy2 simen..

    ReplyDelete
  6. nak bwt mcm mane .
    student civil .
    hahahaha .
    tapi best taw main simen .
    hehehe =)

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com