Pages

Monday, October 8, 2012

Anniversary With Mr.N


Assalamualaikum :D

Hye readers, lame tak update En. Blog *ayat klishe. Maklumlah student’s Civil memanjang ada assignment, kuiz,test, presentation. Tak macam student’s mechi, business, electric relax je dorang. Life dorang enjoy je tak macam student’s civil . Sebelum aku makin merapu lagi panjang, baik aku bagitawu PURPOSE entri aku ney. Purpose kau ! Biasalah baru lepas present pasal water & wastewater.

Back to normal :D Welcome October, bubye September. Even dah October , aku still nak story pasal SEPTEMBER. Caps lock lagi tu. Bile dah caps lock, that’s mean SEPTEMBER very important. Last week, 28 September 2012 [Jumaat] genap setahun aku dengan Mr.N.  Haa ? O_o  Baru setahun ? Aku rase macam dah lame. Hihihihi. Disebabkan first anniversary, aku pon bagilah hadiah. Hadiah aku takdelah branded tapi kreatif. Heee *masuk bakul angkat sendiri kan ? Sape lagi nak angkat kalau bukan aku sendiri. HAHAHA.



Okay ! okay ! Cerita pasal hadiah. Aku dah planning dari sem 4 lagi. Time tu Mr. N tengah praktikal. Persediaan awal kot aku buat. Sebab aku tawu sem ney confrim2 aku busy dengan final project, assignment, report sume bagai. Take time jugak lah nak buat something kreatif. Then, nak cari idea lagi. Korang nak tawu tak ape yang kreatif sangat hadiah tu ? Kalau taknak tawu takpe, tapi aku still nak gtaw sebab ney blog aku. Aku buat ORIGAMI BINTANG. Mesti  ada yang dah biasa dengan origami bintang ney. *Ape ? Tak kreatif ? Suka hati akulah nak cakap kreatif .


Serius, penat giler menghadap bintang2 ney. Tapi nak bagi orang yang kita sayang kan, sanggup buat ape je. Sampai gig aku pecah buat bintang ney. Pelik tak buat bintang sampai gigi pecah ? memanglah bintang tu buat dari kertas. Punca gigi pecah sebab aku gigit jarum yang ada benang. Jarum yang ade benang tu, aku cucuk dekat bintang, then tarik. Ade yang senang nak tarik. Ada yang susah. Sebab tu guna gigi.





:: Label untuk senangkan awak cari+baca nanti ::



Aku tak tawu bape biji bintang yang aku dah buat. Tapi nampat banyak sangat sebab nak muntah bile tengok bintang. Kalau bagi hadiah dekat perempuan okaylah. Ney bagi dekat lelaki macam pelik sikit. Hah, Peduli ape aku ! Aku sukakan kelainan. Bintang tu Mr. N ken abaca tulisan yang ada dekat bintang every 28hb. Awak, 28hb taw bukan 29hb. Lagi satu,saya dah labelkan dah untuk senangkan awak . Okaylah dah penat menaip.





p/s : Sorry gambar tak berkualiti sangat sebab guna camera phone je


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com