Pages

Wednesday, July 18, 2012

FAREWELL

Hye peeps.

Update ! Update ! Update blog sementara tengah rajin. Let’s started.
Hari-hari menghitung hari. Saat-saat yang dinanti-nantikan telah tiba :) Last day keje 30 JUNE 2012. Hari paling bahagia buat aku. Serius tak tipu. Bagi aku happy tapi member tempat keje sedih. Dorang risau aku tak datang dah lepas ney. Haiyaaa…

Tapi time last day keje, aku takut gak sebab….. dorang planning nak baling telur dengan tepung. Last day, aku pergi keje awal sebab ada orang nak belanja KFC. Apa lagi, go on jela. Balik KFC dapat hadiah.
Taraaaaaaa ….


:: Ney adiah yang ada dalam paper bag ::

Malam tu dorang kemas kedai awal gila. Aku pon terkejut + takut. Dorang kemas, aku pon closing lah for last day jadi cashier. Time tu ayah dah tunggu nak amek aku. Aku suruh ayah hantar kereta nanti aku drive. Takut ayah kena tunggu lama.


Tak lama lepas tu, dorang prepare makanan. KFC lagi ? Ya Allah, banyak tu takyah cakap lah. Padahal, sebelum tu dah makan nasi. Malam tu dengan KFC lagi, kek coklat. Aku pelik jugak, bila masa dorang pergi beli semua ney. Rupa2nya time aku bising dorang hilang, time tu lah dorang pergi beli. Dah lah time tu customer ramai, mane aku tak bising. Kek coklat tu sponser by Tokwan. Hahahaha .. Dy ney macam admire aku tapi aku anggap dy abang. Budak-budak bujang selalu kenakan aku dengan Tokwan. Jangan risaulah, I’m already taken. Kan Mr.N ?




:: Penaja kek Tokwan ::

:: With workmate >.< ::

 
:: D’nie & Dani ::

Farewell habis dalam pukul 2 pagi. Best sangat-sangat even ada masalah dengan tukang masak yang aku ade story dalam older post. Tukang masak t upon tak join farewell aku.
Okaylah dah tak larat nak menaip. Jom rehat seketika bersama Kitkat.


Assalamualaikum >.< Bubye !!







No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com