Pages

Monday, February 14, 2011

Hati & Perasaan Seorang Insan Yang Bergelar Perempuan



Semua orang ada hati & perasaan termasuklah aku sendiri. Tapi kalau semua orang ada hati & perasaan macam mane dengan orang yang sakitkan hatu kita ? diaorang tade perasan ke ? aku pon ta tawu dengan perangai manusia ney. Pepatah ada gtaw ‘ berbuat baik berpada-pada buat jahat jangan sekali ‘. Tapi kita ney manusia , semua orang penah bwt salah … betul ta ? Tipu la kate ta penah bwt salah .. Kite semua manusia PERFECT , mesti ade sleck .. Eh , pjg pulak intro aku ney .. Story aku ta start ag .. huhuhuhu .. Disebalik intro aku ney ade story tersendiri ..


My heart bro
5hb Februari 2011 , aku dapat call dari orang yang aku SAYANG SANGAT2 . excited kot dapat call . sape ta excited kalo orang yang dy sayang call . time tue cuti , so jarang contact sebab guy tue bz sikit . perasaan EXCITED , HAPPY , SUKE tadi semue bertukar menjadi SEDIH , KECEWA . Nak taw u sebab ape ? he told me that he had another gurl . WOW !!!! sedih sangat2 . Tapi ape bole bwt . tue semue hak dy . Pape pon yang jadi aku respect keputusan dy . J


so, sad ... sob2 :(



Lepas dari 2 aku ta contact dengan guy 2. Rase lain la jugak sebab da bese text + call .. Aku kuatkan diri aku JANGAN TXT + CALL GUY 2 DA. Time kat uma aku ta kesah pasal guy 2 , tapi aku lemah bile aku balek poli . Sebab kat poli aku mesti terserempak dengan guy 2 even kteorg ta same course. Classmate aku yang duduk luar ( uma sewa ) selalu story psal guy 2 .. dorang ta tawu pape. Tapela aku dengar je ape yang member aku story .. Memang ta sanggup dengar pasal guy 2 .. Insyaallah lamelame aku lupe kat guy 2 da .. NO MAN ! NO CRY ! hahahaha … So, sekarang aku ta percaye sangat kat guy ney . Bwt mase ney pintu hati aku rasenye da tertutup kot .. eh , eh macam ta confident je .. pape pon I am still single and available :D



Created by ,
Silent_poison92

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com