Pages

Sunday, January 9, 2011

mimpi !

MIMPI !!!!
aku dapat idea ney dari mimpi aku sendiri .
sebelum aku tido aku study math. eng. 
then aku tido dengan nyenyaknye .
ntah macam mne guy classmate aku muncul dlm mimpi ..
anehny !
huhuhu ..
nak tawu sape ? 
name guy 2 amir azwan .
aku bangun je dari tido aku terus soh member aku call  amir .
nasib baik la member aku 2dapat free call .
thanx teha sebab call amir .




aku  : amir  ! ko idop ag ? (jahatnye)
amir : aah .. idop ag .. nape ?
aku : hahaha .. tade pape .. ko ad nak g mane2 ta ari ney ?
amir : emm .. aseny tade .. nape ?
aku : ko ade nak naik moto ta ari ney ?
amir : emm .. ta tawu ag .. napeny ?
aku : nak tawu ta aku mimpi  ko meninggal .. sebab xcident
amir :  bile aku xcident ?
aku : ta tawu la .. tapi kan ko meninggal ade orang bwt annoucement ..
amir : dy ckp ape ?
aku : HAHAHA .. dy cakap mcm ney .. AMIR AZWAN PASSED AWAY ...
amir : yeke ? ish .. takot lak aku nak naik moto ..
aku : tade pape la .. just mimpi je 2 .. tapi t bwk moto leklok taw ..
amir : baiklah cik d'nie ..
aku : egat taw !!
amir : yee .. terima kasih bykbyk bg aku risau ..
aku : oke ! samesame =)



HAHAHAHA ..
bukan je mimpi sal orang meninggal .
member aku teha pon mimpi adik dy meninggal .
orang tuetue cakap kalau mimpi orang meninggal maknanye orang 2 panjang umo ..
HOPE macam 2 ..
insyaallah amir & adik teha dipanjangkan umo ..
AMIN !!!


:: ney la guy yang aku mimpi dy meninggal 2 ::


created by 
silentz_poison =)

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com