Pages

Sunday, December 9, 2012

Luahan Hati Kecil


Assalamualaikum .. 

You guys, dah lame sangatsangat tak update blog. Mood nak update blog makin lame makin hilang. Puas nak cari mood tu. Kalau mood tu datang pon, sekejap je tak lame. Tak macam dulu,sekali datang terus excited giler babun.

Ermm.. Sejak dua menjak ney aku selalu pening. Kalau pening boleh hilang terus bila makan ubat takpe. Ini tak, pening pon macam chips more. Dah lah pening, hati pulak tak tenang. Ya Allah , semua ini dugaan. Yang aku mampu bersabar je.

Esok [10 Dis 2012] result exam keluar. Lagi lah pening kepala pikir pasal result. Insyaallah everything gonna be okay. Kalau result okay, baru bole pergi praktikal. Hope sangat sangat result okay. Aku ney entri result dah buat . Entri exam tak siap siap lagi. Masya Allah malasnye aku ney. Dekat fb, dekat twitter semua cakap pasal result. Makin cuak lah aku ney .

Dalam kepala ney macam macam pikir. Yela, aku ini bukan perfect pon. Biaselah, kelemahan tu mesti ade punye. Tak semua orang puas hati dengan kita. Rase nak jerit kuat-kuat je. Tapi tahan + sabar selagi mampu. Tak semua orang percaya kan kita. Dekat blog ney, aku cerita pasal aku dengan si A. Aku dengan si A ney kawan je. Tapi si B ney bace, anggap aku cerita tak macam kawan pon. See, tak semua orang boleh paham kita. Aku tak baik pon, aku ney jahat. Aku tak ayu pon macam perempuan lain yang dekat luar tu. Aku ney ganas macam lelaki. Haa, ape lagi ? Aku tak pandai masak sangat. Kalau kawen dengan aku nanti, tak tawu aku boleh masak ke ape. Senang cerita, aku ney tak sempurna macam perempuan yang baik dekat luar tu. Kalau dah ade perasaan was was dengan aku, tak percaya dengan aku, musykil dengan aku, rase aku ney suka mainkan perasaan orang, satu je aku cakap. Cari lah perempuan yang lagi bagus + baik + ayu + lemah lembut dari aku.

Okaylah see you later. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com